DET FINNS EN SÅNG SOM SÄGER ALLT, SOM VÄRMER NÄR DE BLÅSER KALLT, SOM LOCKAR DIG ATT GRÅTA ELLER JUBLA.

→halleluljah

Då var de dags igen. En än sålänge sömnlös kväll, de kanske släpper när jag fått skriva lite. Coldplay i öronen och i världens mysigaste säng ligger en liten trött tjej som ligger och funderar, lite för mycket!
Tänk vad snabbt alla veckor gick, denna sommaren har sprungit iväg, på tisdag börjar skolan igen.
Lite rädsla finns de, men jag är sjukt förväntansfull samtidigt.
Som jag längtat efter detta, men kommer allt bli som i min dröm? Vad händer efter skolan? Kommer alla frågetecken lägga sig? De hoppas jag.
Jag har aldrig känt såhär innan, allt känns så självklart, nästan för bra för att va sant.

Klart allt blir bra, de vet jag också, innerst inne. De är den förnannade dåliga självkänslan som vill förstöra för mig. Som att jag inte vill tro på mig själv riktigt!
De ger sig.

Saknar jobbet faktiskt, alla trevliga människor som inte känner en. Fan vad enkelt de är när alla tror att man är guds bästa barn lixom, haha


En berörande bild, den får mig att må bra.


Tiveden, älskade tiveden vad jag saknat de! Stället man inte behöver bry sig på, man kan bara göra som man vill. Farligt skönt!



Åh min bil!!!! Min älskade bil, vilken lättnad att du funkar bästa PNT!!



M & F


→→ godnatt ♡








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FannyAnnLovisa

Me, myself and I

RSS 2.0