18

Om bara ett par dagar fyller jag 18, helt sannslöst, sjukt och galet på en gång..
Vart ska jag börja någonstans?
Jag är rädd för att bli stor, samtidigt som jag vill ta hand om mig själv och göra som jag vill.
De är någonstans där skon klämmer.
Jag har i över 3 år längtat ihjäl mig efter dedär satans körkortet!!! Jag vill ha de NU! På en gång, helst igår.
På den punkten vill jag va stor, jag vill jobba, köra bil och bo i mitt eget place.. MEN att flytta ifrån min mamma och pappa känns omöjligt!
Hur skulle jag någonsin kunna gå och lägga mig och inte veta att mina bästa päron sover på samma våning? De finns bara inte, USCH

Jag är ganska medveten om att jag inte är ensam om alla dessa tankar som snurrar.. Men problemet är att jag inte pratar om det med någon!
Fast jag vet att fler känner likadant känns de så "ovuxet"..
Men varför ligga och grubbla över detta?
Jag är snart 18, har snart ett B-kort, en galen vecka i Åre med bäste gänget väntar, en solig vår som mjukstart inför sommaren!
En fantastisk sommar med Turkiet, jobb och massa skoj!
Jag kan inte annat än le, när jag inser hur bra detta kan bli!
Gosh vilka tankar, wonderbart



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FannyAnnLovisa

Me, myself and I

RSS 2.0