SISTA TIMMARNA

Wow vilken dag, de har verkligen gått i ett heeeela tiden!
Sex smörgåstårtor, och fem vanilga tårtor har jag och mamma stått och rört ihop under dagen, kan säga att jag var rätt slut efter de, fick gå upp och lägga mig i en halvtimma för att orka med mera!
Städat, plockat, grejat, burit - ni förstår, jag behöver inte förklara mer!
Samtidigt som man tänker på hur mycket arbete de ligger bakom EN dag så väger de upp tanken på hur värt de kommer att vara imorgon, när alla kommer! Har jag nämt att jag fyller år imorgon föresten?!

Hann faktiskt med att få lite ultra violett på min bleka kropp också, skönt att få va lite fräsch oså..★

Nu orkar seriöst inte ögonen mera, dom vill bara slocka och hämta nya krafter, när jag känner efter så behöver jag de också, godnatt ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FannyAnnLovisa

Me, myself and I

RSS 2.0