MARDRÖM

Vaknade någonstans runt fyra imorse av världens mardröm, fick total panik och fick ingen luft kändes de som, sjukt läskigt
Annars då? jorå, sista jobbveckan innan skolan börjar! För jävla gött att va ledig, men samtidigt så gillar jag jobbet, oavsett vilket humör man åker dit med så sitter man ALLTID med ett leende på läpparna i fikarummet.. de kommer jag sakna nått fruktansvärt!

För att dra en sväng om i mitt lilla inlägg så kan jag berätta att flistafesten va i helgen, kul som alltid!
Igår lyxade jag och marcus med mandy's käk på kvällen, SÅ JÄVLA GÖTT
Jösses vad tisen sprang iväg, nu måste jag strax springa in på Ica, sen är de bara 30 minuter kvar innan jag sticker tillbaks till Skövde, härligt!
Sen blir de 3års kalas :)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FannyAnnLovisa

Me, myself and I

RSS 2.0