ALLA-HJÄRTANS-DAG

Vart jag än läst, sett hört är de ett evigt tjat om denna jäkla dagen? Varför älska varann mer en vanlig torsdag i februari?
Eller handlar de om att ha värsta mys dagen med allt från rosor till middag, efterätter och avsluta dagen till sängs?
Detta är ett praktexempel på en dag som alla affärer tjänar pengar, dom tjänar pengar på alla dessa som bara visar sin kärlek en gång per år tydligen?
Det är tydligen viktigast i världen att ALLA ska veta hur denna dagen sett ut också?
Jag kan tycka att de är lite gulligt åå ett sätt lixom, samtidigt så fånigt!
Detta kan låta som ren och skär avundsjuka, nja.. Vill ni veta hur jag här tillbringat denna 14/2-13?
Vaknade av att pojken bredvid mig halvsnyftade och var ledsen och orolig.. Är man lite halvyrig på morgonen och heter Fanny Jakobsson så är detta en aning förvirrande!
En timme senare satt vi i bilen påväg till Peter, eftersom hans pappa fick akut åka in till kss inatt så var vi tvungna att åka och elda, mata hunden osv.
Jag var hemma här först klockan tio!
Visserligen har jag vart i samma hus som Peter hela dagen men de här inte vart något alla-hjärtans-dag firande direkt, sex timmars städ är ju också ett sätt att fördriva tiden på.

Jag vet egentligen inte vad jag vill ha sagt? Men jag tror de kan vara något i stil med "även om inte vi firar våra månader, speciella dagar och annan skit så älskar jag dig ändå, de vet du ju".
Man behöver inte ha en speciell dag för att köpa rosor och choklad på!
thats it


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FannyAnnLovisa

Me, myself and I

RSS 2.0