VOLVO 420








Fick köra lite grusbil igår, himla skojigt! Fastna lite osådär men de löste ju sig de och :D
Jag, Daniel och Thomas, fredag förmiddag, go frukost och bäste 420 på de! Gött mos!
Dock blev inte eftermiddagen lika lyckad som förmiddagen..
Jag var så jäkla grinig när jag kom hem, även fast de är lov och grejer, och som grädden på moset bara en vecka kvar tills jag fyller år, HÄRLIGT VÄDER!


Jag tyckte de var bättre att knåpa ihop ett inlägg till när jag ändå var i farten än att kika i kylen, jag vet - otroligt generös! :D
De är bara för att det är Lördag och jag väntar på klippnining! Vem vet, de kanske kommer en bild på resultatet av mitt råttbo till hår :D
De återstår att se, nu ska jag kolla in fejjan
Byee






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FannyAnnLovisa

Me, myself and I

RSS 2.0