HALLON-BANAN















Alla bilder är åt olika håll, men spela roll? de är tanken som räknas :D

ÄNTLIGEN har den där stackars kesella-hallon-burken kommit till användning.. tyckter de är så satans äckligt!
Mixar man hallon, banan, nån sked kesella och mjölk.. Då blir de fruktansvärt gott! De skulle jag seriöst kunna leva på...

Vad jag jag för kul då? Jag sitter hemma hos Martina och lyssnar på hennes snarkande katt.. Lilla läskiga missan, sim snarkar som en flock elefamter, nämen typ! :o
Smart som jag är trodde jag klockan var halv tolv, och började göra mig klar för att åka!
Kom hit, gick runt och letade efter någon, ropa lite.. Insåg att jag var ensam.. kollade klockan och skrattade lite, en timma tidig! :D

Nu skrev hon att jag fick la äta lite, JAG INTAR KYLARNA!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FannyAnnLovisa

Me, myself and I

RSS 2.0